Eee Pad MeMo 171


Eee Pad MeMo 171

BAGI pengguna yang berhadapan dengan masalah bajet untuk membeli sama ada komputer tablet atau telefon pintar, peranti terbaru model Eee Pad MeMO 171 daripada Asus mungkin pilihan

Ini kerana, peranti sempurna dua dalam satu itu hadir serentak bersama gajet MeMO Tablet dan set MeMIC Bluetooth sesuai untuk melengkapkan gaya hidup moden pengguna hari ini.

MeMO Tablet disempurnakan bersama fungsi media dan hiburan lengkap bagi memudahkan urusan pengguna.

Panel skrin tujuh incinya mampu memberi respons berkesan sama ada melalui kawalan sentuhan jari mahu pun stylus digital untuk sokongan operasi menulis, melukis dan mengedit foto.

Untuk fungsi pengimejan pula, ia dilengkapi keupayaan rakaman video 1080p HD dengan teknologi audio Utmost SRS Sound Experience dan 3D Stereo.

Operasi MeMO Tablet juga lancar menerusi sistem operasi Android 3.2 Honeycomb yang boleh dinaik taraf kepada 4.0 Ice Cream Sandwich.

Sementara bagi set Bluetooth MeMI, pengguna boleh mengintegrasikan ia bersama MeMO Tablet untuk menyokong aktiviti seperti membuat panggilan telefon, menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) dan mendengar muzik.

Dengan segala kelebihan itu, Asus Eee Pad MeMO 171 kini ditawarkan pada harga pasaran RM1,599.

 

0 komentar:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi meluangkan masa anda berbincang di sini. Kiriman komentar anda dialu-alukan.

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...